Strony

środa, 14 stycznia 2015

rok

Pamiętam jakby to było wczoraj. Kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży.. zobaczyłam małą kropeczkę na monitorze.. później pierwsze bicie serduszka.. w końcu rączki, nóżki.. że Dziewczynka, kopniaki.. I w końcu nadszedł upragniony dzień.. w końcu po dziewięciu miesiącach pojawiła się ONA.



Moja miłość.

banalne.

nie ważne, że bolało, że nie mogłam od razu jej przytulić. M pokazał zdjęcie naszej córki. serce stanęło i nagle radość zaczęła tryskać z każdej części ciała.. a gdy w końcu mogłam ją przytulić. zwariowałam. oszalałam. pokochałam ją nad życie.

Dziś kończysz rok.














Kochana córeczko! życzę Ci abyś była szczęśliwa a twoje dzieciństwo było jak z bajki, by Twój piękny uśmiech nigdy nie znikał. Abyś wyrosła na wspaniałą piękną, dobrą kobietę.. mądrą inteligentną, pewną siebie. byś spełniała swoje marzenia i cieszyła się każdą chwilą. Nigdy nie smuciła się tym, że coś się nie udało, że nie wyszło. trudno. wtedy idź dalej przed siebie! Gdy będziesz dorosła i będziesz chciała zostać aktorką, lekarzem, sprzedawczynią, krawcową. zostań! będę szczęśliwa razem z Tobą. Życzę Ci abyś zawsze wybierała tę właściwą drogę. Bądź dobra i życzliwa dla wszystkich..
 dobro powraca. 
Kocham Cię, Twoja Mama









1 komentarz:

  1. Prześliczna :) jak zawsze i juz taka duża :)
    Ej ej czemu się nie chwalila świata, że masz bloga? :)

    OdpowiedzUsuń