Strony

piątek, 19 czerwca 2015

Dylematy

Jako że najwyższy czas zmienić starą brykę na nowy model mam dylemat... ogromny dylemat co wybrać! jak na oku mam kilka modeli.. Pomożecie?


Z samego początku moim faworytem był Babyhome emotion, jednak cena robi swoje! Najbardziej zaskoczyło mnie to że waży tylko 6 kg! a po złożeniu jest malutki tylko 70cm co jest istotne przy naszym samochodzie. Zgrabny, ładny design. ale czytając opinie na jego temat zniechęciłam się do niego..

Kolejny wóz nad którym się zastanawiam to Elodie Detalis, ostatnio jakby nie patrząc hit internetu! same superlatywy!

jest jeszcze jeden który kusi ale nie jestem zbyt bardzo przekonana do niego, choć bardzo bym chciała zobaczyć go na żywo, czy aby na pewno się go dobrze prowadzi, czy L nie byłaby za duża... 
Quinny Zap Xtra


Robiąc te zestawienie i czytając setny raz opinie na temat tych wszystkich wózków, najbardziej jestem przekonana do ELODIE DETALIS.. ech ciężki żywot! Pytając się L. który wóz jej się podoba wskazała palcem na ekran i powiedziała "dzidzi" - tyle w temacie! 
Może któraś z Was miała podobne dylematy? Albo może macie któryś z tych wózków? albo macie swój idealny wózek?  a może ktoś orientuje się gdzie namacalnie można zobaczyć na Śląsku? 

Ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz