Strony

czwartek, 25 czerwca 2015

10 rzeczy o których o mnie nie wiecie

Dziś nieco inaczej...

1. Jestem harcerką.. od 2004 roku tam poznałam swojego męża tam poznałam najwspanialszych ludzi na świecie. tam przeżyłam najpiękniejsze i najwspanialsze przygody.

2. Kocham góry, to tam zawsze uciekałam od wszystkich trudności, tam zawsze znalazłam ostoję spokoju.

3. Pięć lat temu 19. marca 2010 r. razem z koleżanką zorganizowałyśmy koncert charytatywny od A-Z . dzwoniłyśmy do wszystkich wspaniałych artystów i wystąpili między innymi Wolna Grupa Bukowina

4. Jestem Ratownikiem Wodnym  oraz po kursie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Umiałam przepłynąć 200m pod wodą!

5. Studiowałam studiowałam Rolnictwo na UR w KrK niestety  wyszło tak że nie skończyłam  ich a skończyłam technikum kosmetyczne. Egzamin miałam mieć 14.01.2014 ale niestety go nie zdałam ponieważ o trzeciej w nocy pojawiły się skurcze i wylądowałam na porodówce a o 6.35 L była już ze mną..czyż to nie wspaniały egzamin!?

6. odkąd zostałam mamą zawsze liczę na swoją intuicje!

7. Dzięki Instagramowi poznałam wspaniałych przyjaciół!

8.  Od zawsze uwielbiałam poezję śpiewaną szczególnie Jacka Kaczmarskiego! no po prostu uwielbiam, pisałam nawet o nim prace maturalną.

9. Uwielbiam gorące prysznice, spędzam pod nim chyba z jakieś pół godziny.

10. Przyświeca mi prosta filozofia: Dobro powraca!

2 komentarze:

  1. mocne haha 200 metrów pod wodą chyba z nabieraniem powietrza co 25 m, bo ja po tylu latach pływania przepływałam maksimum 50 m pod wodą także jest to nie możliwe, 200 m to 8 długości kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200 m, 8 długości tyle dałam rady! bez nabierania powietrza!. takie płuca miałam! ale to były piękne czasy, na basenie spędzałam 2h dziennie kwestia wprawy i wytrzymałości i wiary w siebie!

      Usuń