Strony

czwartek, 25 lutego 2016

Poduszka na wagę złota

Ostatnio będąc na spotkaniu MamBlog miałam przyjemność uczestniczyć na warsztatach z szycia na maszynie z przesympatycznymi dziewczynami z  Pracownia Szycia na Maszynie/ uczymy szyć kursy warsztaty kroju i szycia. dziewczyny maja niezliczone pokłady cierpliwości do tłumaczenia, zadawanych pytań! Ja jako ta która już kontakt z maszyna miała ale nigdy nic prosto nie wychodziło i wszystkie rzeczy które wyszły z pod mojej ręki zawsze wołały o pomstę do nieba! A poduszka którą uszyłam SAMA pod okiem tych cudownych kobiet wyszła całkiem całkiem. Dlatego też muszę się Wam nią pochwalić! O to ona!


Pewnie zapytacie skąd ten cudowny materiał!? Materiał dostaniecie u cottonbee.pl



Ale mam coś jeszcze dla Was! Tą poduszkę, którą własnoręcznie uszyłam będziecie mogli już za niedługo wylicytować a cały dochód zostanie przekazany na podopieczną Sabinę z fundacji 

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz