Strony

wtorek, 23 września 2014

Chustonoszenie

Jak to było z nami.
No to na początek dlaczego zdecydowałam się na chustonoszenie! odpowiedź raczej oczywista no ale, moja kochana córcia od urodzenia bardzo ale to bardzo uwielbiała się nosić z opowieściami o cycu nie będę zanudzać bo to jest temat na inny post. Nie mogłam wtedy nic zrobić,  bo uwielbiała zasypiać u mamusi na rączkach. I tu zbawiennie moja wspaniała położna poleciła nam chustę. nie byłam za tym pomysłem. Mój M. twierdził, że warto spróbować, ja miałam dylemat i skończyło się na tym, że M. zasiadł kazał mi wybrać i zamówił. Tak zaczęła się nasza przygoda z chustą, ale żeby nie było, wcześniej dużo czytałam, pytałam. Nie chciałam byle jakiejś chusty zanim doszłam do tego jakiej chcę trochę minęło...


Chusty elastyczne nadają się przede wszystkim dla nowonarodzonych dzieci. Są wielce wygodne w użytkowaniu, ponieważ wkładamy malca do niemal gotowego wiązania. Trochę mniej problemów jest dodatkowo z dociąganiem chusty, ponieważ jest ona elastyczna, dzięki czemu świetnie dopasowuje się do maluszka ciała.
Chusty tkane to nosidła, które są idealne zarówno dla nowo narodzonego malca jak i 2-3 latka. Możemy je nosić na bardzo wiele sposobów, ta sama chusta pasuje do osób o przeróżnych rozmiarach i różnych posturach. Splot skośno - krzyżowy tkaniny nadaje jej wyjątkowe własności, które pozwalają równomiernie owinąć malca, dzięki czemu jest ono bezpieczne całkowicie.
źródło lennylamb.com

...I popełniłam błąd, wybraliśmy chustę elastyczną, wydała mi się wygodniejsza i powiem szczerze, że tylko wydawała. Chusta elastyczna nadaje się tylko i włącznie w pierwszych dwóch góra trzech miesiącach życia później niestety idzie w odstawkę ze względu na wagę, chusta się rozciąga, maluch czuje się zbyt swobodnie i wykopuje się bez problemu. Miałam wrażenie, że mimo dobrego wiązania Lena zaraz wypadnie. Teraz już wiem, człowiek mądry po szko(leniach)dzie, że przy kolejnym maluszku stawiam na chustę tkaną splotem skośno krzyżowym! A dlaczego! bo tę chustę można użytkować aż do 3 roku życia! wiązać można na tysiąc sposobów. a jak ułatwia sprzątanie, poza tym maluch jest cały czas przy nas i to jest w tym wszystkim najlepsze.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz