Strony

wtorek, 22 grudnia 2015

Są takie dni...

Są takie dni kiedy idziesz do łazienki, przygotowujesz sobie kąpiel, piana, olejki świece ulubiona muzyka -ful romantico. Nakładasz najlepszą maseczkę, odżywkę, aż tu nagle słyszysz "mamooo" udajesz że Cię to nie rusza no bo przecież teraz to Twój czas na relaks. Zza drzwi natężenie "maamooo" coraz bardziej się nasila- jesteś  nieugięta - wmawiasz sobie, że mąż też jest. Puente chyba wszyscy znają.. Mama jest niezastąpiona tata jest nie potrzebny, a twój plan na wieczór legł w gruzach. Biegiem wychodzisz szukasz ręcznika, o mały włos nie potłukłaś tyłka-na szczęście. Zmywasz to coś zielonego z twarzy aby potomek się jeszcze bardziej nie przestraszył. Wchodzisz do pokoju mówisz anielskim głosem, gładzisz po włosach. Śpi. Brawo jesteś niezastąpiona! Wracasz do łazienki i w obawie o dalsze losy snu twojego dziecka rezygnujesz z kąpieli. Bierzesz szybki prysznic... Ile z Was też się takie rzeczy przytrafiają? Spokojnie ale i na takie przypadki mam też rozwiązanie i choć troszeczkę aby w minimalnym stopniu zrekompensować sobie czas tylko dla siebie.


Moja babcia zawsze powtarzała, że o kobiecie, dobrze świadczą włosy! A ja jako maniaczka włosów i tego że bez świeżych, czystych i dobrze ułożonych włosów czuję się okropnie i bardzo źle. A że są najważniejszą częścią mojej codziennej pielęgnacji zacznę od nich.


Przez ostatnie kilka miesięcy miałam okazję testować nowy produkt marki Pantene. O czym mowa? O nowej odżywce do włosów. Ale nie byle jakiej.

Moje włosy od dłuższego czasu były pozbawione blasku, odżywienia i nawilżenia co wiąże się z licznym wypadaniem. Wszystkie problemy zaczęły się kilka tygodni tuż po urodzeniu L. mimo długiej walki z wiatrakami próbowałam wszystkich sił, suplementów, odżywek i domowych sposobów ale wszystko dawało krótkotrwały efekt albo wcale. Moje cienkie włosy nie znosiły odżywek a za każdym razem tak czy inaczej koniecznie musiałam używać szamponu, więc efektem były obciążone włosy.
Od kilku miesięcy odkąd używam nowej odżywki, problem z suchymi i matowymi włosami zniknął a wszystko dzięki Pantene. Pantene wprowadził na rynek innowacyjną lekką odżywkę, stworzoną z myślą o cienkich włosach.

Nowa odżywka to 100% odżywienia 0% obciążenia. Zapytacie jak to!? Wszystko dzięki rewolucyjnej konsystencji, składniki tworzące pianę zostały wprowadzone do składników nawilżających produktu i łączą się z nimi, tworząc doskonałą formułę. Gdy lekka pianka jest wystawiona na działanie powietrza, pęcherzyki powiększają się uwalniając składniki odżywcze tak aby prędko wniknęły we włosy.

Moje wrażenia:
Nowa formuła- pianka sprawia, że nakłada się ją zdecydowanie lepiej i precyzyjniej niż zwykłą odżywkę. Ogromnym plusem jest że pianka wnika szybciej we włosy i jak sam producent zapewnia jest idealna pod prysznic! Ma przyjemny, delikatny zapach. Największym zaskoczeniem było dla mnie, że efekty widoczne są od razu nie zważywszy na to, którą odżywkę wybierzemy. Włosy łatwiej się rozczesują, są miękkie i lekkie. Kolejnym plusem jest również, wydajne opakowanie-przy codziennym użytkowaniu- ta odżywka chyba się nigdy nie skończy.W ofercie mamy dostępne cztery rodzaje, więc każdy znajdzie coś dla siebie.  Cena odżywki - myślę, że jest adekwatna w porównaniu z wydajnością i jakością, koszt ok 14zł.

ODŻYWKA iNTENSYWNA REGENERACJA 
Włosy po dłuższym używaniu są widocznie odżywione, świeże, lekkie. Znacznie widać jak bardzo poprawiła się ich kondycja po codziennym używaniu nowej odżywki.



ODŻYWKA Aqua LiGht
Tu jestem miło zaskoczona efektem, wcześniej jakoś nie mogłam uwierzyć, że odżywka pomoże mi w utrzymaniu świeżości trochę dłużej niż mogłyby mi pozwolić na to moje włosy. Czasem kiedy wiem, że nie będę mieć czasu rano na mycie, suszenie,układanie albo gdy mam wyjść bardzo wcześnie rano, wieczorem po umyciu używam własnie tej odżywki. Odżywka przedłuża świeżość moich cienkich włosów do samego wieczora i nadal są lekkie bez obciążenia.

ODŻYWKA lśniący Kolor
Przede wszystkim odżywka idealna do farbowanych włosów gdzie blask pięknych i lśniących znika już po kilku tygodniach po farbowaniu. Włosy po odżywce są piękne, pełne blasku idealna opcja gdy potrzebujesz wyglądać jak po wizycie u fryzjera:)



ODŻYWKA większa objętość
Jest to moja ulubiona odżywka dzięki której moje cienkie włosy dostają trochę objętości. Umyte rano, utrzymują się jeszcze do wieczora. Do tej pory ratował mnie tylko tapir, ciężko było mi uwierzyć, że zwykła odżywka może dać podobny efekt, bez użycia jakichkolwiek lakierów i innych dodatków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz